Dapatkan artikel terbaru dari Celiksiber dengan percuma.Masukkan alamat email anda:

Delivered by FeedBurner

free logo design

Letakkan kod html di bawah ini di website atau blog anda

BlueTrack: Generasi baru dari Microsoft

Labels: , , ,

Apple bukan satu-satunya syarikat IT di luar sana yang suka mengumumkan produk-produk baru mereka malah yang terbaru, syarikat IT terkemuka: Microsoft melancarkan mouse komputer generasi baru: "BlueTrack" teknologi (via Engadget) yang akan tampil dalam dua versi tetikus baru.

Satu model adalah: Microsoft Explorer Mouse dan yang lain adalah Microsoft Explorer Mini Mouse .

BlueTrack berupaya memanfaatkan teknologi wide-angle "specular optik arsitektur" untuk meningkatkan kemampuan tetikus untuk bekerja dalam keadaan heavy atau dalam keadaan permukaan yang tidak rata, seperti kayu, granit, dan karpet.

Harga Explorer Mouse dan Explorer Mini Mouse masih tidak dapat diputuskan lagi.Boleh search di internet.Disamping itu, semua gamer harus menunggu versi ini mouse BlueTrack daripada Microsoft. Mungkin juga versi IntelliMouse Explorer 3.0: BlueTrack Edition

Mungkin tidak lama lagi kita akan mengucapkan selamat tinggal pada mouse laser?
Microsoft BlueTrack Mouse lihat video di sini.






Iklan Khidmat Masyarakat

Download PERCUMA E-Kamus

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Anda pernah dengar e-kamus? E-kamus ialah software kamus yang tercanggih yang dilengkapi dengan 18 kamus dan disertakan sebutan dalam English UK. Mudah bukan? Hanya "double click" atau "mouse move", makna perkataan anda terjawab. Boleh digunakan untuk kesemua software berasakan text seperti Microsoft Office (Word,excel dll) , PDF Reader, Mozilla Firefox, Internet Explorer dan macam-macam lagi. Anda mahu mencubanya? Dapatkan secara PERCUMA SEKARANG!


Blog ini dapat ditampilkan dengan baik menggunakan Browser Mozilla Firefox.

Download Disini...

Spread Firefox Affiliate Button