Dapatkan artikel terbaru dari Celiksiber dengan percuma.Masukkan alamat email anda:

Delivered by FeedBurner

free logo design

Letakkan kod html di bawah ini di website atau blog anda

Baru dari LG Arena KM900

Labels: ,


LG Mobile Phone dengan 3 "WVGA Screen, 5 MP Camera, Dolby ® Mobile Music, 8 GB memori


Teknologi ICT makin berkembang tidak ketinggalan juga dalam teknologi talifon bimbit. Yang terbaru dari LG handphone bernama Arena dengan skrin sesentuh sepenuhnya. 3" layar sesentuhnya menjanjikan kualiti gambar dan video DivX yang cantik. Juga pemain muzik dengan sistem Dolby Mobile. Mengambil gambar resolusi tinggi dengan kamera digital 5 MP, Browsing Internet, Merancang perjalanan dengan GPS semuanya hanya di hujung jari.
Cukup teruja bila dapat cuba hanphone nih... canggih beb siap boleh sambung kat Tv lagi untuk main video atau gambar hak yang ada dalam memory handphone tu (maklumlah memory 8GB)
Nape tak percaye?

PDF FILE

Spesifikasi

Gallery

LG

LG Arena Youtube





Iklan Khidmat Masyarakat

Download PERCUMA E-Kamus

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Anda pernah dengar e-kamus? E-kamus ialah software kamus yang tercanggih yang dilengkapi dengan 18 kamus dan disertakan sebutan dalam English UK. Mudah bukan? Hanya "double click" atau "mouse move", makna perkataan anda terjawab. Boleh digunakan untuk kesemua software berasakan text seperti Microsoft Office (Word,excel dll) , PDF Reader, Mozilla Firefox, Internet Explorer dan macam-macam lagi. Anda mahu mencubanya? Dapatkan secara PERCUMA SEKARANG!


Blog ini dapat ditampilkan dengan baik menggunakan Browser Mozilla Firefox.

Download Disini...

Spread Firefox Affiliate Button