Dapatkan artikel terbaru dari Celiksiber dengan percuma.Masukkan alamat email anda:

Delivered by FeedBurner

free logo design

Letakkan kod html di bawah ini di website atau blog anda

Menonton ASTRO Di Internet

Labels:

Kali saya nak berkongsi satu perisian (software) yang boleh digunakan untuk menonton siaran terutamanya sukan.Macam siaran ESPN dengan STAR Supersports kat Astro tu.Kita boleh tengok live guna software ni kat internet.Bagi peminat bola sepak dunia (macam member-member kat tempat keje tu) dan tiada Astro sekurang-kurangnya tak la melepak kat kedai mamak time ada bola :)

Sofware tu namanya Sopcast.Anda boleh mendownload secara percuma di laman web http://www.sopcast.org.Sopcast adalah televisyen internet menggunakan kaedah P2P (Peer-To-Peer).P2P menggunakan kaedah pengkongsian data,video,audio dalam satu rangkaian (network).Dalam P2P yang sebenar selalunya tiada server sebab itulah data yang dihantar oleh ahli sesuatu network jadi laju dan konsisten.

Sopcast boleh di dapati secara percuma dan cara penggunaannya adalah mudah.Cara install macam software lain.Kita boleh menonton video dan mendengar lagu/audio secara live di internet.

Jangan lupa install dan nilai sendiri.

Selamat mencuba



Iklan Khidmat Masyarakat

Download PERCUMA E-Kamus

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Anda pernah dengar e-kamus? E-kamus ialah software kamus yang tercanggih yang dilengkapi dengan 18 kamus dan disertakan sebutan dalam English UK. Mudah bukan? Hanya "double click" atau "mouse move", makna perkataan anda terjawab. Boleh digunakan untuk kesemua software berasakan text seperti Microsoft Office (Word,excel dll) , PDF Reader, Mozilla Firefox, Internet Explorer dan macam-macam lagi. Anda mahu mencubanya? Dapatkan secara PERCUMA SEKARANG!


Blog ini dapat ditampilkan dengan baik menggunakan Browser Mozilla Firefox.

Download Disini...

Spread Firefox Affiliate Button