Dapatkan artikel terbaru dari Celiksiber dengan percuma.Masukkan alamat email anda:

Delivered by FeedBurner

free logo design

Letakkan kod html di bawah ini di website atau blog anda

Tetikus sejauh 15 meter

Labels:

SEMESTINYA lambakan tetikus di pasaran menyukarkan pilihan dibuat apatah lagi situasi 'tanpa wayar' semasa juga menjangkitkan teknologinya kepada peranti itu yang kian digemari.

Sambungan tanpa wayar menggunakan 'bluetooth' sudah acapkali dilambakkan di pasaran, apa kata kita beralih kepada tetikus yang menggunakan transmisi radio sebagai sumber antara tetikus dan pemancarnya.

Model G7630 dari A4Tech adalah contoh tetikus menggunakan sambungan tanpa wayar 2.4GHz yang boleh berfungsi sejauh 15 meter.Selepas diuji, ternyata ia bukan teori semata-mata dengan jangkauan tetikus dan CPU sejauh 14.6 meter berjaya dicapai.

Ia dikatakan bersesuaian untuk kaki 'game' tapi tak perlu bimbang kerana penulis merasakan produk ini turut mantap kalau disesuaikan dengan laptop yang dibawa ke mana saja.Kaedah pemasangannya pun cukup mudah.

Pengguna hanya perlu menggunakan satu bateri bersaiz AA ke dalam tetikus dan memasang pemancarnya pada slot USB dan ia akan terus boleh digunakan. Jangka hayat bateri pula mampu bertahan empat hingga enam bulan bergantung kepada kekerapan pemakaiannya.

Rekaan 'simple' dengan tawaran empat warna iaitu merah, biru, kuning dan hitam pasti memberi pilihan baik yang ditambah konsep 'plug n play' menyenangkan si pemakai walau di mana mereka berada.

>Spesifikasi
PRODUK: Tetikus A4Tech G7630
HARGA: RM79
PERTANYAAN: VERTEX Distribution Sdn Bhd
LAMAN WEB: www.vertex.com.my



Iklan Khidmat Masyarakat

Download PERCUMA E-Kamus

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Anda pernah dengar e-kamus? E-kamus ialah software kamus yang tercanggih yang dilengkapi dengan 18 kamus dan disertakan sebutan dalam English UK. Mudah bukan? Hanya "double click" atau "mouse move", makna perkataan anda terjawab. Boleh digunakan untuk kesemua software berasakan text seperti Microsoft Office (Word,excel dll) , PDF Reader, Mozilla Firefox, Internet Explorer dan macam-macam lagi. Anda mahu mencubanya? Dapatkan secara PERCUMA SEKARANG!


Blog ini dapat ditampilkan dengan baik menggunakan Browser Mozilla Firefox.

Download Disini...

Spread Firefox Affiliate Button